top of page
Search
Writer's pictureraulrogojan

Tema 32 - Baloon text


Tema 32 a fost realizata in urmatorii pasi:

  1. Am luat o poza de pe internet cu leonardo dicaprio.

  2. Am deschis poza in photoshop.

  3. Cu ajutorul custom shapes am facut balonul pentru text si am schimbat culoarea pentru o citire mai usoara a textului.

  4. Am apasat pe combinatia de taste ctrl + t avand selectat layerul cu balonul si am dat click dreapta flip horizontal.

  5. Pentru a face textul am folosit un text box.

  6. Am pus fontul Times New Roman cu o marime a textului de 12 pt si culoarea neagra.

  7. Am aranjat textul in balon si am salvat proiectul.

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Tema 08 - Pret

Folosind formula am primit rezulatul: Media ponderata: 22,5 zile Deviatie standard: +/- 11,5 zile Am folosit urmatoarele date: probe:...

Tema 07

''Stabiliți-vă publicul țintă ideal Un element esențial în planul dvs. de marketing este să știți cui doriți să vă adresați prin...

Коментарі


Post: Blog2_Post
bottom of page