top of page
Search
  • Writer's pictureraulrogojan

Tema 5 - Promovare

TESTIMONIALE

Neagu Laviniu: Liceul Tehnologic Constantin Brabcusi este un liceu bun deoarece de-a lungul timpului a pregatit muncitori calficati in meseriile de constructor, electrician, procesare text imagine.


Morar George: Mie imi place cel mai mult la acest liceu faptul ca profesorii sunt foarte amabili chiar daca uneori elevii nu prea sunt si tot ce pot spune e ca imi doresc sa termin liceul aici.


Grajdean Svetlana: In liceul nostru "Constantin Brancusi" imi plac colegii de clasa (nu toti) si orele la care am colorat.


Testimaniale scrise:





5 views0 comments

Recent Posts

See All

Tema 08 - Pret

Folosind formula am primit rezulatul: Media ponderata: 22,5 zile Deviatie standard: +/- 11,5 zile Am folosit urmatoarele date: probe:...

Tema 07

''Stabiliți-vă publicul țintă ideal Un element esențial în planul dvs. de marketing este să știți cui doriți să vă adresați prin...

Comentarios

No se pudieron cargar los comentarios
Parece que hubo un problema técnico. Intenta volver a conectarte o actualiza la página.
Post: Blog2_Post
bottom of page